Journey - Don't stop believin'

Underbara låtjävel! Myser runt här i lägenheten med mina tjocksockar och njuter. Njuter av varje ledig minut just nu.
Lagar mat gör jag också. Får se hur bra det går med tanke på att jag samtidigt bloggar, lyssnar på musik och springer runt och dansar lite efter vart tredje ord jag skrivit ungefär. Så ja, det här inlägget kommer att ha tagit sin lilla tid för att fått ihop.

I veckan har man jobbat, jobbat och legat kräksjuk. Fick gå hem från jobbet i onsdags efter ett besök på toaletten där (MEGAMYSIGT! Eller?) och sedan blev jag hemma torsdaqen också.  Så på det planet är jag pigg o kry nu, men känner mig otroligt sliten och trött. En förkylning börjar också närma sig har jag märkt på mornarna. Inte bra! Finns ingen tid till att vara sjuk just nu. Dessutom är det ju så otroligt tråkigt att vara hemma sjuk när alla andra jobbar. Tänk om alla kunde vara sjuka tillsammans och ha en hel dag med massa tv-spel och andra spel. Då jäklar ;)

Min vän Mathias är även här nere i Stockholm i helgen och jag har sjuk ångest för att jag var tvungen o tacka nej till några öl ikväll. Men jag måste tänka på jobbet först och att jag ska orka med det. Tur nog så åker ju jag snart hem till Kramfors över jul så då ska vi surra ikapp en massa och dricka bärs. Min otroligt fina vän och jag! :)


Sådär, nu är middagen klar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0