Fjärde gången gillt?

Ja då var det dags igen, och som jag sagt alla andra gånger så hoppas jag att bloggandet håller i sig lite längre denna gång.
Sommaren och allt som hör därtill är över och det finns en massa dyster tid att fördriva genom att blogga.

För er nya läsare kan jag berätta att jag heter Lena, är 22 år och bor i Västerhaninge med min pojkvän Andreas som mestadels är ute på jobb vilket medför en hel del tid ensam vilket är det värsta jag vet. Vi flyttade ner hit i januari från lilla staden Kramfors och som tur var fick jag jobb direkt i en matbutik och där hänger jag fortfarande runt om dagarna.

I den här bloggen kommer du att kunna läsa om saker och ting i mitt liv, allt från händelser till tankar. Ett sätt för mig att ha lite extra kontakt med mina nära och kära uppe i norr, men även ett sätt för mig att få uttrycka mig på.

Mer om mig själv och massa därtill kommer ni att kunna läsa i framtida inlägg och jag hoppas på att kunna roa er i alla fall lite ibland.

Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0