Hejsan hoppsan!



Här sitter jag under täcket och myser.  Nyss duschat och smörjt in mig...blir ju så lätt torr nu då hösten är här och vintern närmar sig. Hade i alla fall tänkt att kika på senaste avsnittet av Dexter men det får vänta. Kom ju på att Paradise Hotel börjar nu strax och det får man ju bara inte missa..eller hur?

Igår sov jag mest hela dagen och på kvällen städade jag och försökte få lite ordning i vårt sovrum. Fortfarande saker som inte riktigt är klara och som bör köpas men det är på god väg iaf tycker jag. Lägger upp någon bild sedan. Längtar i alla fall tills man flyttar till en egen lägenhet eller ett hus och man kan göra precis som man vill.

Nu ska jag ta och kika igenom lite foton för framkallning. Framkallning? Heter det så? Just det ordet låter skitdumt i mina öron just nu..som vissa ord ibland kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0