Underbara ni!

Här har ni dom. Mina två finaste flickor i hela världen. Dom betyder mer än ord någonsin kommer kunna beskriva för mig. Vi bor på skilda håll nu och träffas inte allt för ofta men jag vet vart jag har dom och att de finns där för mig när jag behöver dom som mest. Och de vet att de kan ringa mig när som helst, komma när som helst. Jag lyssnar och jag försöker så gott jag kan att hjälpa. Dom känner mig och vet att jag inte är den som pratar så mycket om känslor. Jag säger väl inte så ofta hur mycket dom betyder för mig och hur mycket jag älskar dom så därför vill jag ägna det här inlägget till dom. Elin Persson och Emmelie Nilsson.
Jag finns här för er och jag glömmer aldrig bort er även om jag inte hör av mig allt för ofta. Jag älskar er och jag ska försöka bli bättre på att höra av mig. Ni är bäst!!

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0