Lördagkväll

Sitter hemma i min ensamhet denna lördag. Rätt så skönt men samtidigt rätt så trist. Ska dock bli skönt att slippa vakna upp bakis imorgon..

Jobbade 8-16 idag (jobbar varannan helg) och när jag kom hem slocknade jag som en klubbad säl i sängen. Vet inte vad det är med mig nu för tiden. Trött konstant. Får börja med järntabletter igen kanske?

Hur som helst så klev jag upp direkt när jag vaknade och satte mig här vid datorn. Det är jag, datorn, godiset och vinglaset ikväll. Ja, jag kände att jag behövde ett glas eller två för att koppla av. Inte alls likt mig att sitta och dricka i min ensamthet men lite vin skadar ju aldrig ;) Inte om man har resorb och alvedon hemma iaf, haha!
Vred upp volymen också, så nu sitter jag här och sjunger för mig själv. Låter sådär va?

Imorgon blir det iaf sovmorgon då jag inte börjar förrän klockan 16. Stänger med Rebecca och Mattias vilket är helt perfekt :) Innan skall det städas lite..vet inte om sambon kommer tillbaka imorgon eller ej. Noll koll! ;)

Vad gör ni ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0