Hej igen!

Shit, jag är verkligen världens sämsta bloggare, typ?
Får skylla på att mycket händer i mitt liv just nu och att vi även närmar oss julen. Fullt upp med andra ord.
Speciellt på jobbet. Har fått förtroende av nya chefen till att bli butikens nya mejeriansvarige så det känns jättekul. Ska börja lära upp mig lite till veckan hur man beställer och så tror jag. Får hoppas jag klarar av det bara :) En utmaning helt klart!! :)
Som det känns nu så kommer jobbet bli kanon framöver. Lite justeringar här och där så blir det kanon!


Hur är allt med er där ute då?
Sist jag skrev var jag hemma i Kramfors och jag hade verkligen en helt fantastisk helg då. Har även hunnit vara hemma där en gång till över en helg sen dess..middag med Antes familj o så då hans farmor o farfar firade 50 år i bröllopsdag. Mysigt var det! Dom är så söta :)

Vaknade hur som helst för ett tag sen och insåg att det regnade ute. Igår kväll snöade det och jag blev så glad. Jag vill ha snö nu. Köpte hem lite julsaker till lägenheten igår och jag ska idag försöka få med Ante ut och leta efter en julgran. En vit en skulle vara fint tycker jag..lite annorlunda..men blir nog en grön skulle jag tro..om jag får..karln tycker det är onödigt då han kommer vara i Kramfors hela jul..men jag kommer ju faktiskt bara hem kanske 3 dagar om jag har tur så då måste jag få ha mitt lilla julpynt o pyssel här hemma också. Så det så ;)

Nej lite frukost på det här så blir det kanon!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0