Jobb, jobb, jobb



Är mycket på jobbet nu och jag är så trött.
Var meningen att jag skulle vara ledig imorgon men chefen ville jag skulle komma in några timmar och beställa arla tills på onsdag. Då jag har blivit ansvarig för mejeriet så är det viktigt att jag kommer in i det hela med beställning o så på en gång. Så jag får väl se hur länge jag blir kvar imorgon. Tänkte iaf gå träna när jag är klar...(Ja, hör o häpna..) Dock vet man ju aldrig om jag tar mig dit..sängen kanske känns mer lockande då..
Ska iaf packa ner träningskläder direkt när jag är klar här vid datorn.

Eftersom jag har jobbat sen i torsdags o ingen ledighet imorgon så innebär det att jag inte är ledig förrän nästa tisdag. Då kommer jag alltså ha arbetat 12 dagar i sträck. Haha sjukt! Den tisdagen kommer jag sova gott hela dagen kan jag lova ;)

Sambon skulle ha åkt ut på sjön idag men det blev ändrade planer pga vädret tror jag. Perfekt för mig! Hoppas han blir kvar hela veckan lång..dock med min tur så lär dom nog åka ut imorgon..

Nä..packa träningskläder var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0