Robyn - Hang with me..

Spelas just nu på min spotify. Gud vad jag älskar spotify..när det inte krånglar alltså ;)

Idag är jag i alla fall ledig. Började dagen med att bli väckt av att min söta brorsdotter ringde. Stackarn är hemma sjuk från skolan och saknar såklart sin faster. Och jag måste säga att jag verkligen saknar alla där hemma. Hade verkligen hoppats på att få åka hem och umgås lite den här helgen men man måste ju tyvärr jobba. Men en sak är säker, får jag inte åka hem en sväng snart så kommer jag bryta ihop. Att sakna så många och så mycket hela tiden tar knäcken på en.

Aja, sen började jag kolla på One tree hill och Life unexpected innan jag klev upp och gjorde mig iordning för att åka på biltema och ica maxi med sambon. Han försökte få mig att stå emot godishyllan (är ju trots allt bara onsdag) men det gick inge vidare. Jag har verkligen noll karaktär. Fortsätter det såhär så kommer ju alla tro att jag är på smällen när jag kommer hem till jul haha. Åh jul..julskinka, julmust, julskum..ojojoj..ja ni hör ju ;)

Här kommer iaf nån bild på vårt sovrum som jag pysslade om lite i här om kvällen när jag ville koppla bort alla tankar och bara vara. Det är mycket kvar att göras enligt mig och foton skall framkallas och sättas upp men det får vänta lite..

Betydligt mysigare nu iaf än hur vi hade det förut..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0