Tomten jag vill ha en riktig jul

Mindre än en månad kvar till julafton och det jag önskar mig mest av allt i år är nog att jag får ledigt och kan åka hem några få dagar. Att få vara hemma med min familj på julafton och äta pappas goda julskinka. Mammas goda stek som jag minns såväl att mormor alltid gjorde förut <3

Jobbar hela helgen denna vecka och nästa. Så det kommer verkligen bli ont om tid för att köpa alla julklappar men jag får göra mitt bästa. Förhoppningsvis kanske alla kan ge mig en lite mer beskrivande önskelista på vad de önskar sig också, haha.

Sitter hur som helst i soffan nu och värmer mig. Ruggigt kallt ute nu. Köpte även med mig glögg hem när jag slutade..så ikväll blir det mys med glögg och pepparkakor. Längesen jag hade sådan julkänsla ändå som jag har nu iår. Älskar att det kommit lite snö ute och att man kan julpynta. Tända massa ljus o så. Så himla mysigt!! :)

Nu ska jag lägga mig ner bredvid älsklingen och kika lite på tv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0