Värdelös!

Usch, fy och blä vad jag är värdelös på att uppdatera med jämna mellanrum. Det går liksom i vågor mitt blogghumör. Kul o se att det finns några själar som tittar in här varje dag ändå..cred till er! Lovar att försöka bättra mig! :)

Just nu sitter jag iaf här hemma och väntar på att min kaka i ugnen skall bli klar. Håller på att baka en daimkaka. Hoppas den blir god bara..har ju lovat grabbarna på jobbet att ta med imorgon i sånna fall :)

Mycket har iaf hänt på senaste tiden och det är väl mycket därför som jag inte uppdaterat något. Har bland annat fått en ny chef på jobbet.

Imorgon fyller min älskade bror 40 år och jag har inte en susning på vad jag ska ge honom. Jag har funderat på det i över 3 månader snart och jag blir verkligen inte klokare..

Nej nu ringde klockan så bäst att jag springer till ugnen så jag inte bränner nåt...som vanligt.

Uppdaterar med resultat senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0