Helg!

Då var det äntligen helg och jag sitter hemma framför tv'n. Idol ju..
Denna helg är min lediga helg men har tagit på mig några extra timmar imorgon då jag förlorade en del när jag valde att åka hem till Frånö för att träffa familj och vänner. Lätt värt det dock! :)

Imorse när jag vaknade så började jag nästan att böla när tittade ut genom fönsret. Snön vräkte ner och marken var kritvit. Fan, fan, fan..jag är inte redo än. Jag är absolut inte redo för vintern än. Och framför allt inte redo för julen än. Mot min vilja måste jag ta mig ut och köpa vinterskor o jacka på onsdag när jag är ledig..huhu..

Tänkte iaf strax bjuda på lite bilder från när jag var hemma och träffade vännerna...ska bara kika lite till på idol först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0