Idol

Sitter ensam i soffan och myser framför idol. Jag bara älskar att det är igång igen. Och jag blir så glad när de väljer bra låtar som man har glömt bort. För att undvika dessa tankar som jag har i skallen ständigt så vred jag idag upp volymen för att överrösta dom och det funkade faktiskt. Bra musik, hög volym och kass sångröst från mig hjälpte.

Hur som helst så fick vi idag veta på jobbet att den nya ägaren av butiken är klar och att han kommer den första november. Ska bli otroligt intressant o se hur allt kommer bli. Och om man får stanna kvar? Ja jag kan ju inte annat än att jobba på och se vad som händer framöver. Får göra mitt bästa och hålla tummarna! :)

Efter jobbet knatade jag in på apoteket för att handla hem resorb (Bästa som finns en söndag morgon när man vaknar upp och skallen dunkar, ögonen svider och kroppen inte hänger med) men fick även med mig några saker till. Men bara bra saker såklart. Visar strax..

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vem är den nya ägaren??

2010-10-09 @ 13:15:09
Postat av: Lena

Den där yngre killen som det surrats om ända från början. Som inte bodde här. Kommer inte ihåg vad han hette ;)

2010-10-09 @ 13:23:21
URL: http://lenadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0