Kockar

För första gången på länge så står jag faktiskt vid spisen och lagar mat till mig själv. När man är ensam blir det lätt att man skippar maten eller tar något lättare i sig, såsom en macka eller något men nu blev jag så otroligt sugen på vitlökskroketter och kött med vitlökssmör och beasås till..fantastiskt gott..längtar tills det är klart!! :)

Gick bra att jobba idag också trots tröttheten imorse. Runt lunchtid blev det strömavbrott så då blev det en massa fjanteri i mörkret istället en stund. Hela VH var tydligen utan ström.

Blev tillfrågad om att jobba imorgon men jag har verkligen längtat efter morgondagens ledighet så jag tackade nej. Sambon kommer även hem ikväll så nu slipper jag vara ensam i ca 2v innan han drar igen. Usch, finns inga ord som kan beskriva känslorna inom mig och hatet till ensamheten. Till hans jobb..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0